but I am hiding in a safer place
under the covers staying safe and warm
you give me feelings that i adore
it's raining! it's raining! sukeeeee hehe.. bunyi hujan mendamaikan jiwa kan kan?
tapi hujan yg biase2 mcm malam nih la.
bila dah lebat sangat, takotlah pulak. dulu mase kecik2.. kalo hujan turun lebbbbattttt gile and time tu pulak mak and ayah takdek kat rumah.. mesti kite nangis. hahahaaa.. klaka2.
they start in my toes
make me crinkle my nose
wherever it goes
I always know
that you make me smile
please stay for a while now
just take your time
wherever you go
hmm.. arini hari last lecture. maksudnye takkan ade lagi lecture to attend kat VUW unless kite sambong master or PHd wOW! kat sini. hahahaa...
perasaan? sedih + happy. sedih sebab maybe pasnih takdek peluang lg da blaja kat VUW. sedeh sebab tak dapat jumpe lecturer2 yg disarangi. sedeh sbb tak dpt jumpe pencerah2 agong di kelas. hehehe.. happy pulak sebab tak sabaq nak abes belaja (buat mase skrg laaa). penat oh study!!!! heppi sebab takkan ade new assignment. heppi sbb da tak payah gune R or Excel. heppi sebab tak payah pening pale pikir mcm mane nk siapkan asgn!
what am I gonna say
when you make me feel this way?
I just, mmm
Friday, October 16, 2009
the rain is falling on my window pane
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment